vineri, 6 iunie 2014

Sf. Martiri ZOTIC, ATAL, CAMASIE si FILIP (4 iunie)

Niculițel, jud. TULCEA




Mănăstirea COCOȘ
moaștele sfinților Zotic, Atal, Camasie și Filip



















27 de comentarii:

  1. Sintem toti cu ghiozdane rosii in spate 1900-etern, parintii bunicii dinspre mama eu si sotul vesnic.Lumina vesnica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfintiilor sa se implineasca cererile noastre vesnic[rusii vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa aiba mancarea mea bucatarii si medicina familie legala cu magistratura vesnic, sa fie torturile mele vesnic suma istoria Romanilor 1980-vesnic[Magistratura] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie meseria afacerile obiectele mele Goci la tot neamulsi Frasinei semne sf Duminica intelepciune Manase fract[frenologia mea vesnic],noua[vita de vie vesnic].Niceea vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa dea mama cibernetica mea bucatarilor din Arges 1980-vesnic[semnul zodiei balanta [73 ani], vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa punem eu parintii bunicii semnaturile la popi pe patrimonii personale, Profesionale, Servici, Rituri, 1900-vesnic toti fracht[mandria vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. Visele lui RM, Gocioi, JUDECATA Procuratura fapte returnate vesnic[cumparat lumanare vesic Zotic].

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa aiba peremptoriu meiu audiovizual GOCIOI, numai satenii calim, 198-vesnic fantana noastra, icoana noastra vesnic RAD.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fie audiovizualul cu faptele si legile pret cost calculatie unde felul in Burnaz 3% ale lui R.M Lucrator comercial PFA degrevat sinecura cec [3],binele tot 1980-vesnic[arhiva mea la RUCAR gratuit vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. Sint Functionar copil in Rujdenita rucodelie stilista monofizita la Min.Culte Trif.1980-vesnic numai adevarul 7-10-13 nota bene de bine vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa fie Dreptatea Cutitului lui Cain Turbacain, voie Troita Sat acesta 1980-vesnic,cu Dreptatea mea, vesnic[you tube vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa stie popii adevarul Magistraturii vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa fie C.O.R -ul meu la toti tarhopii psihopati cu merite fapte cale pas cu pas eterna pe pamant si-n cer vesnic[ulei vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa fiim in Cercurile noastre comuniste parintii, bunicii,[4] eu, sotul ,toti 1900-vesnic,jur pe Constantin,vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa avem toti carnete rosii de partid 1900-vesnic[sa stiim limba de 10 etern vesnic in secret in suflet etern.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa fie seriile noastre genetice, familia, bunicii, eu sotul, sora unchiul mamiii, si restul neamurilor ale patriarhului stahanovist toti vii si morti 1900-vesnic de 7-10-13 nota bene[unde] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa fie invataturile noastre tot neamul viu si mort ale ministrilor Invatamantului ,, o foaie de hartie,, 1800-vesnic ,, cu titlu oneros,, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa fie Crucea mea a barbatilor si rudelor marturi[Foaia de Botez dreptul aspiratiile Duhul sfant]1980-vesnic.Oniric vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa avem Dispensele si credinta noastra in ele tot neamul, sa aiba lumea credinta in Dispensele noastre, 1900-vesnic sa fie marturi you tube tvr 1 Cluj 1900-vesnic.Oniric.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sint R.M Vice REAL 1900-vesnic[pupitru de control vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  21. Sint fiozof monarchist in Agora sa fie Tablita mea 13 corecte 1980-vesnic[CUVANTUL CE faptele lor, sortii lor etern].

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa fie Cinemascopul meu vesnic viu sunet mp3 gratuit in sat 1980-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa fiim zugraviti de Lazar Zugravul si popa NT, manuale scolare vesnic.Vii si morti.Diplome la mana bisericesti vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa fie JUDECATA lui R.M CNP 1980-vesnic corecta[felul cat unde drapelul vesnic ce retete sf Paraschevi vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa fie inima mea in ziarul santinela ortodoxa cu pacate birou bisericesc Boi.1980-vesnic[visul bogomililor]vesnic[sa stie ei tot,sa fie marturi ca mine la,, Cires,, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  26. Sa fie adevarul si darul meu Sistemul, captele Bobalna vina lor acatata de magisterii bisericesti de gat[sa fie ai lor] vesnic, la oameni si sfintii acestia [sa aiba viata mea] 1980-vesnic[agricultura foioase vesnic].

    RăspundețiȘtergere